home Tipy, Zdraví Nemáte čas chodit do posilovny? Cvičte doma nebo v práci

Nemáte čas chodit do posilovny? Cvičte doma nebo v práci

Patříte mezi ty, kteří si dávají každý rok na Nový rok dávají to stejné předsevzetí, že začnete chodit do posilovny a shodíte tolik a tolik kilo za měsíc nebo minimálně do dalších svátků? Ale pak se někde, přibližně tak asi týden po Novém roce, stane chyba, které si všimnete kolem prázdnin, kdy začínáte řešit postavu do plavek. Tou chybou je fakt, že jste se ještě nedonutili s cvičením začít a to nejčastěji z důvodů jako je nedostatek času, velká únava a mnohé další.

domácí cvičení - tělo článkuAno, málo času je výmluva velmi častá a vlastně to není tak úplně výmluva, protože každý pracovně vytížený člověk se snaží hledat ideální kompromis mezi prací a časem tráveným s rodinou a tak je to skutečně často s časem na štíru, jak se říká. O maminkách na mateřské dovolené ani nemusím mluvit, slovo dovolená je v tomto případě vážně dosti mimo a ten, kdo ho vymyslel zřejmě neměl děti ani žádné domácí zvíře. Tam je to s časem pro sama sebe snad ještě horší. Tedy jak na to, když chcete být fit a mít pěknou postavu, ale času je prostě velmi velmi málo? A možná i rodinný rozpočet je trochu přiškrcený a tak se hůře hledají volné finanční prostředky na permanentky do fitness centra a jiné podobné aktivity?

Jednoduše zkuste cvičit doma, v práci, nebo klidně po cestě autem či klidně MHD do práce. Zní vám to hloupě, ale vůbec to hloupé není, v pohodlí domova je to dokonce velmi jednoduché, jen se musíte donutit a toho lze docílit tak, že cvičební prvky jednoduše připojíte k vašim každodenním domácím aktivitám. Tedy, když například vyndaváte nádobí z myčky. Stačí dbát na správné držení těla a do myčky se místo ohýbání trupu dostávejte tak, že vždy uděláte dřep. A pak si dejte vždy pár navíc. Máte doma schody a nesete třeba košík s prádlem nebo jiné věci, kterých je více kusů, rozdělte je na několik várek a vracejte se pro ně po schodech. Stačí se zamyslet a vymyslíte mnoho podobných aktivit, které vám spolehlivě pomohou spálit mnoho kalorií. V práci samozřejmě nebudete dělat dřepy a jiné věci, ale můžete chodit výhradně po schodech a ne se vozit výtahem a vnitřní břišní svalstvo můžete posilovat nejen v práci, ale klidně i v autě nebo autobusu cestou do práce. Protahování nohou při telefonování může být další možností jak spálit nějaké přebytečné tuky a ještě se trochu uvolnit. Jak vidíte, možností je spousta. Můžete také zapojit do cvičení své děti a dokonce je i využít jako závaží, takže, už žádné výmluvy a směle do toho!

Spread the love
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

thirteen − 3 =