home Tipy, Zdraví, Zdraví Věnujete se bojovým sportům? Zkuste cvičit s TRX Rip Trainerem!

Věnujete se bojovým sportům? Zkuste cvičit s TRX Rip Trainerem!

O cvičebních pomůckách TRX jste zřejmě již slyšeli a mnozí je i při cvičení používáte. Zajímavou variantu mezi TRX závěsnými systémy představuje TRX Rip Trainer, který při cvičení používá stále více pokročilých a zkušených sportovců. Jde o jednoduchou pomůcku tvořenou pákovou tyčí, pružnou gumou a karabinou. Nadchne vás zejména v případě, že jsou vaším koníčkem bojové sporty jako třeba thajský box nebo judo. TRX Rip Trainer vám totiž dává skvělé cvičební možnosti a váš trénink se tak stane intenzivnějším a efektivnějším.

Proč se cvičení s TRX Rip Trainerem vyplatí?

Při cvičení s pákovou tyčí pracujete s hmotností vlastního těla, což je typické pro všechny TRX systémy. Rip Trainer je pro vás ideální zvláště v případě, chcete-li rozvinout výbušnou sílu a koordinaci. Navíc si zlepšíte stabilitu a zpevníte střed těla. Samozřejmě dochází i k budování svalové hmoty.

K jakému cvičení a pro koho se Rip Trainer hodí?

Rip Trainer se skvěle hodí k cvičení tlaků a tahů, pro funkční trénink a pro cvičení různých skupin sportovců (např. golfistů, tenistů či hokejistů). Rovněž jde o vhodnou pomůcku pro trénink při pěstování celé řady bojových sportů, protože s ním lze provádět cviky se zaměřením na rotaci a úderové pohyby. Míru zátěže ovlivníte volbou gumového expandéru, které se vyrábí v několika zátěžových variantách, vysvětlují trenéři z TRX Rožnov.

Příklad cvičení s TRX Rip Trainerem v bojovém umění

Nevíte, jak můžete při tréninku bojových umění cvičební pomůcku Rip Trainer využít? Pro vaši lepší představu uvádíme konkrétní příklad cviků, které se hodí zvláště pro osoby věnující se thajskému boxu.

Simulace kopů a cvičení pro rozvoj síly

Rip Trainer vhodný k simulaci různých pohybů. Pro trénink kopu kolenem se hodí třeba RIP THAI STRIKE, k simulaci úderu loktem RIP PITCH FORK. S Rip Trainerem můžete nejen simulovat řadu pohybů, ale také rozvíjíte svou sílu. K rozvinutí výbušné síly dolních končetin je vhodný např. RIP JUMP ROW. Existuje třeba speciální cvičení na rozvoj síly jednotlivých kopů např. půlkruhového a přímého).

Tento článek vznikl ve spolupráci s autorkou programu Hubnutí Rožnov Michaelou Karbanovou.

 

Spread the love
  •  
  •  

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 × 1 =